R E K L A M I N I A I BANERIAI
Idėjos | Dizainas | Profesionalumas
3 sėkmingo reklaminio banerio kriterijai
Per dieną žmogus pamato kelias dešimtis reklaminių banerių. Suaugęs žmogus geba sutelkti dėmesį vos 8 sekundes. Todėl Jūs galite turėti pačią geriausią prekę ar teikti kokybiškiausią paslaugą, jei baneris “neužkabins” kliento, nepasieksite norimo rezultato.
Reklaminis baneris yra svarbi ir dažnai nepakankamai įvertinta rinkodaros dalis. Sėkmingas reklaminis baneris:
- siunčia labai aiškią ir koncentruotą žinutę;
- tekstą sudaro tik keli žodžiai, “užkabinantys” potencialų klientą;
- reklaminio banerio dizainas atitinka ir pabrėžia siunčiamą žinutę tikslinei auditorijai.
Todėl planuojant rinkodaros strategiją, būtina teisingai įvertinti visus jo aspektus.
Ar Jūsų tikslas didinti prekės ženklo žinomumą? Pasiūlyti paslaugą? Pranešti apie naują prekę?
Sukursime reklaminį banerį, ant kurio norisi paspausti.
Klaidinga manyti, kad puikus produktas parsiduos pats. Jį – privaloma pardavinėti.